Direktlänk till inlägg 12 april 2013

jobb jobb jobb. och utbildning

Av Maria blomberg - 12 april 2013 22:22

i dag har jag jobbat så man är lite mör så här på kvällskvisten. det är många tunga lyft även om vi har hjälpmedel så måste vi ibland lyfta utan hjälp. det göront i axlarna och lite i nacken men det brukar bli bättre när man fått sova.

det roliga i dag var att vi fick reda på att min man ska få läsa till USKA = Undersköterska ^^). Vi är jätte glada för det betyder att många saker kommer bli så mycket bättre .

är lite trött i knoppen så det är bäst att gå och sussa för i morgon ska jag åka o titta på när min son tävlar kampsport:)

ha det fint nu alla

Tjingaling <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria blomberg - 22 april 2013 11:04

Jag är så nervös så jag tror att det bor en miljon fjärillar i magen. På Lördag kl 14:00 blir jag och min gubbe äkta makar. Det är dagen då vi säger JA till varandra. Ett löfte som ska vara livet ut tills döden skiljer oss åt. Allt är klart nästan. M...

Av Maria blomberg - 22 april 2013 11:02

Jag är så nervös så jag tror att det bor en miljon fjärillar i magen. På Lördag kl 14:00 blir jag och min gubbe äkta makar. Det är dagen då vi säger JA till varandra. Ett löfte som ska vara livet ut tills döden skiljer oss åt. Allt är klart nästan. M...

Av Maria blomberg - 22 april 2013 11:02

Jag är så nervös så jag tror att det bor en miljon fjärillar i magen. På Lördag kl 14:00 blir jag och min gubbe äkta makar. Det är dagen då vi säger JA till varandra. Ett löfte som ska vara livet ut tills döden skiljer oss åt. Allt är klart nästan. M...

Av Maria blomberg - 22 april 2013 11:02

Jag är så nervös så jag tror att det bor en miljon fjärillar i magen. På Lördag kl 14:00 blir jag och min gubbe äkta makar. Det är dagen då vi säger JA till varandra. Ett löfte som ska vara livet ut tills döden skiljer oss åt. Allt är klart nästan. M...

Av Maria blomberg - 22 april 2013 11:02

Jag är så nervös så jag tror att det bor en miljon fjärillar i magen. På Lördag kl 14:00 blir jag och min gubbe äkta makar. Det är dagen då vi säger JA till varandra. Ett löfte som ska vara livet ut tills döden skiljer oss åt. Allt är klart nästan. M...

Ovido - Quiz & Flashcards