Direktlänk till inlägg 16 augusti 2011

Jag lever och det är dags för att uppdatera .........

Av Maria blomberg - 16 augusti 2011 12:02

Jag höll nog på att glömma min stackars blogg nu när det varit mycket i sommar.

Den här sommaren har varit både rolig men samtidigt väääldigt tråkig.

Vad har man gjort i sommar? Tja jag harpraktiserat lite på Cyberia i stan eftersom man inte fick något sommarjobb. Sprungit omkring på gatufeten med min lilla prins och min stora prins. Min man åkte till Italien den 14 Juli och har inte kommit hem än, det går lite segt där nere för han. Åkte och hälsade på några kompisar några dagar uppe i Örnsköldsvik och åkte på mat fucking förgiftning. Några snabb visiter till kompisar har det oxå hunnits med. Min kära Storebror Mickael gifte sig med sin kära Anny. Jag har dekorerat lite i lägenheten och sprungit på Drakbåtsfestivalen. just nu håller mina älskade föräldrar på att flytta till mindre lägenhet eftersom alla flygit ut =). Fick se min lilla Tjej i går för andra gången  på ultraljudet hon har vuxit regällt på 2 veckor =).  Nu är det onte så många dagar kvar innan alla skolor börjar, min prins börjar på Kristinaskolan i Härnösand och han e så glad. Jag börjar studera andra halvåret på undersköterskeutbildningen den 22 denna månad. Det ska bli skönt att göra nått igen men innan det skall det nog hinnas med att gå på Selångers Marknad oxå nu till helgen. =) Så tills nästa gång jag skriver säger jag ......Tjingaling!!!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria blomberg - 22 april 2013 11:04

Jag är så nervös så jag tror att det bor en miljon fjärillar i magen. På Lördag kl 14:00 blir jag och min gubbe äkta makar. Det är dagen då vi säger JA till varandra. Ett löfte som ska vara livet ut tills döden skiljer oss åt. Allt är klart nästan. M...

Av Maria blomberg - 22 april 2013 11:02

Jag är så nervös så jag tror att det bor en miljon fjärillar i magen. På Lördag kl 14:00 blir jag och min gubbe äkta makar. Det är dagen då vi säger JA till varandra. Ett löfte som ska vara livet ut tills döden skiljer oss åt. Allt är klart nästan. M...

Av Maria blomberg - 22 april 2013 11:02

Jag är så nervös så jag tror att det bor en miljon fjärillar i magen. På Lördag kl 14:00 blir jag och min gubbe äkta makar. Det är dagen då vi säger JA till varandra. Ett löfte som ska vara livet ut tills döden skiljer oss åt. Allt är klart nästan. M...

Av Maria blomberg - 22 april 2013 11:02

Jag är så nervös så jag tror att det bor en miljon fjärillar i magen. På Lördag kl 14:00 blir jag och min gubbe äkta makar. Det är dagen då vi säger JA till varandra. Ett löfte som ska vara livet ut tills döden skiljer oss åt. Allt är klart nästan. M...

Av Maria blomberg - 22 april 2013 11:02

Jag är så nervös så jag tror att det bor en miljon fjärillar i magen. På Lördag kl 14:00 blir jag och min gubbe äkta makar. Det är dagen då vi säger JA till varandra. Ett löfte som ska vara livet ut tills döden skiljer oss åt. Allt är klart nästan. M...

Ovido - Quiz & Flashcards