Direktlänk till inlägg 11 april 2013

im back on track! :)

Av Maria blomberg - 11 april 2013 20:14

Hej och välkommen till min blogg dagbok eller what ever ni vill kalla den :)

Jag har hittat tillbaka efter ett långt uppehåll. sist jag var in så var jag mitt uppe i min undersköterskeutbildning.

Jag klarade den och den 30 maj 2012 tog jag äntligen examen som undersköterska ( USKA).

det var juh mer som hände. Den 8 januari 2012 föddes våran dotter Mariama. en vacker mulattflicka med mörka ögon långa ögonfransar då rakt mörkt hår. I dag har hon tjockt ljusare men super krulligt hår :).


Vad hände mer? jo min man fick tyvärr åka hem till sitt hemland och han var borta från oss i nästan 6 hela långa och smärtsamma månader. Han fick doc komma hem igen i december 2012 lyckan var total då.


Jag sommarjobbade på ett servicehus på Alnö under sommaren2012 och nu 2013 vikarierar jag på äldreboenden i Haga och ute i Ljustadalen.

jag har sökt en teckenspråksutbildningsm jag verkligen vill komma in på. Den ska då börja i Agusti 2013 och hålla på till 2015. någon gång i juni får jag nog svar. hoppas hoppas hoppas :). nä nu får jag lägga ner för i kväll. Mer spännande kommer i morgon :)



Tjingaling <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria blomberg - 22 april 2013 11:04

Jag är så nervös så jag tror att det bor en miljon fjärillar i magen. På Lördag kl 14:00 blir jag och min gubbe äkta makar. Det är dagen då vi säger JA till varandra. Ett löfte som ska vara livet ut tills döden skiljer oss åt. Allt är klart nästan. M...

Av Maria blomberg - 22 april 2013 11:02

Jag är så nervös så jag tror att det bor en miljon fjärillar i magen. På Lördag kl 14:00 blir jag och min gubbe äkta makar. Det är dagen då vi säger JA till varandra. Ett löfte som ska vara livet ut tills döden skiljer oss åt. Allt är klart nästan. M...

Av Maria blomberg - 22 april 2013 11:02

Jag är så nervös så jag tror att det bor en miljon fjärillar i magen. På Lördag kl 14:00 blir jag och min gubbe äkta makar. Det är dagen då vi säger JA till varandra. Ett löfte som ska vara livet ut tills döden skiljer oss åt. Allt är klart nästan. M...

Av Maria blomberg - 22 april 2013 11:02

Jag är så nervös så jag tror att det bor en miljon fjärillar i magen. På Lördag kl 14:00 blir jag och min gubbe äkta makar. Det är dagen då vi säger JA till varandra. Ett löfte som ska vara livet ut tills döden skiljer oss åt. Allt är klart nästan. M...

Av Maria blomberg - 22 april 2013 11:02

Jag är så nervös så jag tror att det bor en miljon fjärillar i magen. På Lördag kl 14:00 blir jag och min gubbe äkta makar. Det är dagen då vi säger JA till varandra. Ett löfte som ska vara livet ut tills döden skiljer oss åt. Allt är klart nästan. M...

Ovido - Quiz & Flashcards