Alla inlägg under april 2010

Av Maria blomberg - 30 april 2010 14:26

Denna underbara dikt  handlar om alla våra kära mödrar och jag tycker att det är något vi alla borde tänka lite extra på     



Mamma


Hon, kvinnan som gett dig livet.

Hon, som är så lätt att ta för givet.

Hon, som är där för dig vad som än händer och vad du än gör.

Hur elak du än är och hur mycket du än förstör.

Hon, som kommer följa dig genom livet, tills du växer upp och blir stor,

jag pratar förståss om allas våran kära mor.

Livet utan henne skulle aldrig bli detsamma,

jag skulle aldrig kunna klara mig utan min mamma.

Min mamma, har funnits där så länge jag kan minnas,

vore det inte för henne, skulle jag inte enns finnas.

Det finns så mycket man borde tacka henne för,

och visa sin uppskatting för allt hon gör.


Jag ÄLSKAR dig så otroligt mycket mamma och jag tackar dig för att jag är den är i dag, du har hjälpt mig med så mycket i livet och jag försöker visa dig min uppskattning så mycket jag bara kan...







Av Maria blomberg - 30 april 2010 13:37

I Kväll är det Majbrasa, den sista dagen i April när man ska välkommna våren och umgås med sina nära och kära.

Det känns så bra att sommaren äntligen är på väg nu efter en jävligt kall vinter,

vill inte vara med om fler sådanna vintrar men tyvärr kommer vi nog få det ändå.

Ska oxå bli kul att umgås med vännerna i kväll det var juh ett tag sedan man släppte loss   och det behöver man få göra ibland för att göra vardagarna lättare..  vi ska vel ta oss in till stan i kväll för att senare ta oss hem till tessan och sedan ska vi kanske titta på någon Majbrasa? vi ska iallafall ut och svänga våra lurviga   woho super kul..... så ha det fint i kväll alla underbara människor.. vi får hoppas att ni vaknar i morgon utan baksmälla .

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards