Alla inlägg under juli 2011

Av Maria blomberg - 3 juli 2011 13:02

Nu var det ett väldigt långt tag sedan jag skrev nått i min blogg. Tiden har sprungit iväg och det har varit mycket att göra med både privatliv och studier. Nu har vi äntligen sommarlov och i våras fick jag och min man reda på en jätte rolig nyhet..... Vi väntar barn   det fick vi reda på i april och i morgon går jag in i vecka 15. Humöret har går upp och ner hela tiden och tyvärr har inte mitt illamående gått över än. magen växer o växer och jag har redan börjat känna små sprattlande saker i magen. =) Om 3 dagar fyller mitt " äldsta" barn 6 år  =) han har blivit en stor pojke men han kommer ändå vara min lilla kille. Jag kan inte riktigt fatta att tiden gått så fort man undrar lixom vart tiden tog vägen. Daniel pratar hela tiden om skolan nu när han slutat på dagis. Han brukar säga - Mamma snart ska jag till skolan. Han är så jätte glad och jag tror att han känner sig stor oxå. Så på Onsdag den 6 juli blir det födelsedagskalas =) nu gott folk skall jag städa lägenheten ... ojaa jag vet en solig dag men ja det ska jag göra ändå.

 

ha det gött nu alla goa människor

 

Tjingaling   

 

Ovido - Quiz & Flashcards