Direktlänk till inlägg 19 augusti 2011

Thank you Mamma <3

Av Maria blomberg - 19 augusti 2011 21:43

har varit på muslimsk-Afrikanskt barndop i dag, en kompis till mig o min man fick en liten kille för 1 vecka sedan o i dag var det dags för han att få sitt namn Kalijan.

Det var jätte trevligt och mycket gott blev man bjuden på o äta. Det var så härligt att se alla glada människor och den härliga gemenskapen. Barnets pappa spelade upp en så himla fin låt sammtidigt som han dansa me sin älskade Tjej. Låten fick mig nästan att börja bölla så kännslig som man ändå är jusst nu. Den var super fin och ja vill gärna dela den me alla ja känner ... den är till alla Mammor   

 

http://www.youtube.com/watch?v=wRIjBg2II4Q

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria blomberg - 22 april 2013 11:04

Jag är så nervös så jag tror att det bor en miljon fjärillar i magen. På Lördag kl 14:00 blir jag och min gubbe äkta makar. Det är dagen då vi säger JA till varandra. Ett löfte som ska vara livet ut tills döden skiljer oss åt. Allt är klart nästan. M...

Av Maria blomberg - 22 april 2013 11:02

Jag är så nervös så jag tror att det bor en miljon fjärillar i magen. På Lördag kl 14:00 blir jag och min gubbe äkta makar. Det är dagen då vi säger JA till varandra. Ett löfte som ska vara livet ut tills döden skiljer oss åt. Allt är klart nästan. M...

Av Maria blomberg - 22 april 2013 11:02

Jag är så nervös så jag tror att det bor en miljon fjärillar i magen. På Lördag kl 14:00 blir jag och min gubbe äkta makar. Det är dagen då vi säger JA till varandra. Ett löfte som ska vara livet ut tills döden skiljer oss åt. Allt är klart nästan. M...

Av Maria blomberg - 22 april 2013 11:02

Jag är så nervös så jag tror att det bor en miljon fjärillar i magen. På Lördag kl 14:00 blir jag och min gubbe äkta makar. Det är dagen då vi säger JA till varandra. Ett löfte som ska vara livet ut tills döden skiljer oss åt. Allt är klart nästan. M...

Av Maria blomberg - 22 april 2013 11:02

Jag är så nervös så jag tror att det bor en miljon fjärillar i magen. På Lördag kl 14:00 blir jag och min gubbe äkta makar. Det är dagen då vi säger JA till varandra. Ett löfte som ska vara livet ut tills döden skiljer oss åt. Allt är klart nästan. M...

Ovido - Quiz & Flashcards