Alla inlägg under augusti 2011

Av Maria blomberg - 19 augusti 2011 21:43

har varit på muslimsk-Afrikanskt barndop i dag, en kompis till mig o min man fick en liten kille för 1 vecka sedan o i dag var det dags för han att få sitt namn Kalijan.

Det var jätte trevligt och mycket gott blev man bjuden på o äta. Det var så härligt att se alla glada människor och den härliga gemenskapen. Barnets pappa spelade upp en så himla fin låt sammtidigt som han dansa me sin älskade Tjej. Låten fick mig nästan att börja bölla så kännslig som man ändå är jusst nu. Den var super fin och ja vill gärna dela den me alla ja känner ... den är till alla Mammor   

 

http://www.youtube.com/watch?v=wRIjBg2II4Q

Av Maria blomberg - 16 augusti 2011 12:02

Jag höll nog på att glömma min stackars blogg nu när det varit mycket i sommar.

Den här sommaren har varit både rolig men samtidigt väääldigt tråkig.

Vad har man gjort i sommar? Tja jag harpraktiserat lite på Cyberia i stan eftersom man inte fick något sommarjobb. Sprungit omkring på gatufeten med min lilla prins och min stora prins. Min man åkte till Italien den 14 Juli och har inte kommit hem än, det går lite segt där nere för han. Åkte och hälsade på några kompisar några dagar uppe i Örnsköldsvik och åkte på mat fucking förgiftning. Några snabb visiter till kompisar har det oxå hunnits med. Min kära Storebror Mickael gifte sig med sin kära Anny. Jag har dekorerat lite i lägenheten och sprungit på Drakbåtsfestivalen. just nu håller mina älskade föräldrar på att flytta till mindre lägenhet eftersom alla flygit ut =). Fick se min lilla Tjej i går för andra gången  på ultraljudet hon har vuxit regällt på 2 veckor =).  Nu är det onte så många dagar kvar innan alla skolor börjar, min prins börjar på Kristinaskolan i Härnösand och han e så glad. Jag börjar studera andra halvåret på undersköterskeutbildningen den 22 denna månad. Det ska bli skönt att göra nått igen men innan det skall det nog hinnas med att gå på Selångers Marknad oxå nu till helgen. =) Så tills nästa gång jag skriver säger jag ......Tjingaling!!!   

Ovido - Quiz & Flashcards