Alla inlägg under februari 2011

Av Maria blomberg - 16 februari 2011 17:31

Jag måste ha ett veldans dåligt emmunförsvar eller vadå?

Har jag inte lunginflamation så är det något annat djävulskap som kommer och attackerar mig :/ ibland funderar jag på om man har fått någon slags av reumatism? Jag har ont i kroppen varje jävla dag. Jag har ett disckbrock i ryggen sen ja var ca 11 år som stör mig något jävulskt, men man har fått lära sig att leva me sin onda rygg me årena. Har jag inte ont i ryggen ja då är det mitt förbannade höger knä som jävlas me mig. Har haft problem me knäet sen i början på oktober, men nu sitter det i konstant. Det gör ont speciellt när jag går i trappor i upp och nedförsbacke. Det liksom låser sig så att jag inte kan böja på knäet.Var påväg hem från skolan i går när jag märkte att jag hade ont i halsen. När jag kom hem så expodera en jävla Fi** förylning ut! aaaaahhhhh va lack jag blev.. jag fick världens frossa och skaka värre än en vibrator fy satan va jag frös. Jag har sovit max 1 timma i natt så jag känner mig lite små grinnig jusst nu. :(

jaja nu har man fått skriva av sig lite iallafall.... ha det fint!

Av Maria blomberg - 3 februari 2011 10:42

Sitter i skolan jusst nu och väntar på att min lektion skall börja. Eftersom jag går efter schemat som vi har i klassrummet så stod det att vi började kl 08:30 i dag. Trött som en gris åkte jag mottvilligt till skolan och när jag kom hit höll jag fan på att dö. Träffade en klass kamrat som berätta att vi inte började förnns kl 13.00   . Vaaa? kl 13.00 och jag sitter här nu? jag kunnde ha fortsatt att ligga hemma i min varma sköna säng me min man istället. Fått vakna upp i lugn och ro äta en god frukost och sedan åka i väg till skolan. Nää det här är min "tur" jag tror visst att det e dags att kasta schema helvetet i papperskorgen istället för att man ska bli hit lurad när man inte enns har nått!   

 

När jag sökte till omvårdnadsutbildningen hadde jag hört att det var en intensiv utbildning, men ja trodde inte i hela min lilla värld att den skulle vara så här INTENSIV!! vi får läxa på läxa på läxa på läxa och alla skall vara klar på bara några dagars mellanrum.... Jag funderar helt ärligt på om inte våra lärare försöker ta ihjäl oss med läxor! Det vore juh skönt om vi kunnde få någon extra dag på oss att lämna in våra uppgifter oxå, vi är juh här för att lära oss!! inte för att trötta ut oss och inte lära någonting alls...

 

jaja nu kallar lektionen på mig... bäst att gå dit snällt och sätta sig!


ha det bäst alla plågade studenter där ute!  

Ovido - Quiz & Flashcards