Alla inlägg under december 2010

Av Maria blomberg - 25 december 2010 20:19

Nu är julafton över, tiden man spenderar med nära och kära. Min julafton blev inte som dom andra, min son var med sin pappa i spanien i benidorm. Julafton firade jag i Bergeforsen hos min kära bror Mikael och hans sambo Anny. Min bror fyllde dessutom 30 Hela basst, gud vad det lät fjortisaktigt... hhhhh....

Jag hade lite svårt att hålla tårarna borta pgr av att min son inte var med, men jag försökte så gott det gick att hålla humöret uppe....

hur som helst vart det en fin jul med familjen :)

 

laddar upp lite bilder oxå!

 


Jag och min brors son Miller =) blixten vart lite stark i ögona... *ler*



    



min kära bror som fyllde 30 =)


  

 

Man kan inte ha en jul utan julgröt och julbord!

 


  

Av Maria blomberg - 9 december 2010 16:45

Har varit hos underbara Anny och gjort naglar =) det vart lilla glittrgia tippar :)

Anny är super duktig på att göra förlängningar man blir riktigt glad och det blir super snyggt! 


    

Tjingaling!   

Av Maria blomberg - 8 december 2010 16:45

Min älskade son har lämnat mig, jag mennar i detta att han har åkt med sin pappa på semester till Spanien. Jag är jätte glad för hans skull, det är kallt och hemskt här hemma i Sverige så det måste vara underbart att få åka till ett varmt och    land. Själv hade jag absolut vellat följa med eftersom jag har åkt på världens äckligaste förkylning md världens jobbigaste förkylning. Min älskade son kommer hem den 22.a dec så jag har han i Jul och det är det absolut vktigaste för mig.... Älskling mamma saknar dig!

Av Maria blomberg - 3 december 2010 21:02

Har varit uppe i Härnösand på Högskolan och gått en teckenspråkskurs för föräldrar med hörselskadade barn. Under veckan har vi fått lära oss mycket värdefulla ord och menningar. Vi räknade ut att vi lärde oss ca 700 ord och menningar på dessa 5 dagar! =) Nu kan man komunisera någorlunda med en hörselskadad/döv person.... har fått lära mig mycket under min vecka i Härnösand =) Ska upp igen på en ny kurs i början på Januari månad för ytterligare en teckenkurs... =)

 

 

Tjingaling!

 

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards